5 november 2020

Korting bij Centraal Beheer

Collectiviteitskorting Centraal Beheer voor leden van KBO-Brabant

De Koepel Gepensioneerden heeft voor de aangesloten ledenverenigingen aantrekkelijke
afspraken gemaakt met Centraal Beheer voor collectiviteitskorting op verzekeringen. Hoe
groter de ledenvereniging, hoe hoger de korting. KBO-Brabant is de grootste ledenvereniging
van de Koepel Gepensioneerden en voor onze leden liggen de kortingen daarom op het
hoogste niveau. Deze gelden ook voor uw bestaande verzekeringen bij Centraal Beheer.

De kortingen voor leden van KBO-Brabant bedragen:
Vervoer
 Auto 10% korting
 Motor 10% korting
 Camper 5% korting
 Caravan 5% korting
Wonen
 Opstal 8% korting
 Inboedel 8% korting
 Kostbaarheden buitenshuis 8% korting
 Aansprakelijkheid 8% korting
 Ongevallen 8% korting
Diverse
 Rechtsbijstand 5% korting
 Doorlopende Reisverzekering 5% korting
 Bootverzekering (pleziervaartuig) 5% korting

Momenteel wordt op de website van Centraal Beheer een speciale kortingspagina gemaakt
voor leden van KBO-Brabant. Deze zal naar verwachting medio december 2020 gereed zijn.
Houd daarom deze rubriek en/of de website van KBO-Brabant www.kbo-brabant.nl/onsvoordeel in de gaten voor de link naar de speciale website van Centraal Beheer en het nummer van KBO-Brabant dat u nodig hebt om de korting te verkrijgen.
Let op! Centraal Beheer spreekt niet van collectiviteitsnummer maar van werkgeversnummer.