Ingrid Bloemers

LEV staat voor Leven en Verbinden en dat is precies wat wij in Deurne doen. We verbinden mensen met elkaar in gezinnen, buurten, wijken en organisaties.

LEV Deurne is er voor iedereen die:
– vragen heeft over (mantel)zorg, relaties, ontmoeten, werken, geld-zaken en formulieren
– actief wil zijn in wijk of buurt
– meer wil weten over vrijwilligerswerk (Deurnevoorelkaar)

We organiseren en ondersteunen veel activiteiten, ook voor b.v. mantel-zorgers. Dat doen we niet alleen. Dat doen we samen met vrijwilligers en andere organisaties op het gebied van wonen, zorg en welzijn.

LEV Deurne is een van de partners in Zorg in Deurne. Zorg in Deurne is de voordeur voor alle vragen over wonen, welzijn en zorg in Deurne, www.zorgindeurne.nl. Samen zorgen we voor een sociaal Deurne waar het voor jong en oud fijn wonen is.

Wijkwerk in Liessel

De wijkwerker in Liessel is Ingrid Bloemers en u kunt haar aanspreken met alle vragen op het gebied van wonen, zorg en welzijn.
Samen met u gaan we op zoek naar de best mogelijke oplossing.

Soms vinden we die in uw netwerk of met een vrijwilliger en als het nodig is kan zij de schakel zijn naar (tijdelijke) professionele ondersteuning.
Verder helpt en ondersteunt zij graag bij projecten en initiatieven die door bewoners opgezet worden en het welzijn en de leefbaarheid ten goede komen.
U kunt contact met haar opnemen om een afspraak te maken

ingrid.bloemers@levgroep.nl

www.levgroep.nl