Website KBO-Liessel

Op deze site vindt u alle actuele informatie van en over KBO-Liessel.

Het webadres van KBO-Liessel is:  www.kbo-liessel.nl

Wij proberen onze website zo actueel mogelijk te houden. Bezoek de website regelmatig om op de hoogte te blijven van de actualiteit en nieuwe activiteiten.

Verder worden er wetenswaardigheden en nieuwsberichten geplaatst van KBO-Brabant, het Seniorenjournaal en interesante tips.

Ook vindt u informatie over vervoer zoals  ANWB Automaatje,Taxbus en Valys

Ook informatie over het Alzheimercafe en Wonen en Zorg.

De webmasters zijn Toon van Duijnhoven en Joke van der Tol

Wanneer u meer informatie wenst, graag een verslag of bericht wilt plaatsen op onze website, of wilt reageren op een geplaatst bericht, neem dan contact op met Toon van Duijnhoven

Je kunt ook een mail sturen naar:

kboliessel@gmail.com.

Uw reacties zijn van harte welkom.

Website KBO-Brabant

KBO-Brabant heeft ook een eigen website. Het adres is: www.kbo-brabant.nl

Op deze website zijn ook interesante dingen te vinden en aktuele artikelen

Op deze site bevindt zich ook een besloten gedeelte, dat alleen  toegankelijk is voor KBO-leden. Hier kunnen de leden informatie halen, die voor hen van belang kan zijn.

U moet wel ingelogd zijn voor het besloten gedeelte. Daarvoor moet u zich eerst eenmalig aanmelden en een wachtwoord aanmaken. Daarna kunt u met uw lidnummer en wachtwoord inloggen.

Website Kring Deurne

Ook de Kring Deurne (de gezamelijke KBO’s van deze gemeente) heeft een website. Het adres: www.kbo-kringdeurne.nl

Op het internet kunt u veel informatie vinden, die nuttig is voor ouderen.