Zorgboogextra:

Zorgboogextra is de ledenorganisatie van de Zorgboog.

Ze biedt 20.000 leden uit de gemeenten Helmond, Gemert-Bakel, Asten, Laarbeek, Someren, Deurne, Mierlo en Nuenen graag iets extra’s. Zorgboogextra staat voor ledenvoordeel en ledenbetrokkenheid. Zorgboogextra biedt haar leden aanvullende diensten en activiteiten op het gebied van wonen, welzijn en zorg (ledenvoordeel). Ledenbetrokkenheid organiseert Zorgboogextra door middel van een ledenraad.
Voor meer informatie kunt u kijken op www.zorgboogextra.nl.

Als lid profiteert u voor slechts € 19,95 een jaar lang van hun diensten. Iedereen kan lid worden van Zorgboogextra: jong en oud, man en vrouw, autochtoon en allochtoon, met en zonder hulp- of zorgvraag.

En wist u al dat uw lidmaatschap voor het hele gezin geldt?

Dus ook als u een partner heeft, profiteert die van hun diensten en kortingen.

U kunt zich aanmelden via de website: www.zorgboogextra.nl

Op de website vindt u ook alle informatie over de ledenvoordelen en ledenkortingen die Zorgboogextra te bieden heeft. Denk hierbij aan
verzekeringen, cursussen, uitstapjes en hulpmiddelen in de Zorgboog thuiszorgwinkel.
Diensten aan huis
Op de website vindt u onder “Ledenvoordeel > Handig voor thuis” een uitgebreid aanbod aan gemak- en zorgdiensten. Denk bijvoorbeeld aan huishoudelijke hulp, tuinman, strijkhulp, klusjesman, kapper, verhuis-dienst, opticien- of audicien-aan-huis of belastingadviseur tegen gunsti-ge tarieven.
Meer voordeel met uw lidmaatschap
Met uw lidmaatschap van Zorgboogextra heeft u ook financieel voor-deel. Zo krijgt u kortingen op: verzekeringen, hulpmiddelen voor
thuiszorg, personenalarmering, cursussen, gezondheidsdiensten en
-producten, etc.
Meer informatie op www.zorgboogextra.nl

Voor meer informatie kunt u ook terecht bij de zorgcentrale van de Zorgboog: 0900 – 899 86 36 (€ 0,01 per minuut) of via mail: info@zorgboogextra.nl

Diensten aan huis

Leden van Zorgboogextra kunnen op ieder moment gebruik maken van een uitgebreid pakket aan zorg- en gemaksdiensten aan huis. Denk bijvoorbeeld aan een huishoudelijke hulp, een tuinman, strijkhulp, klusjesman, kapper of belastingadviseur tegen gunstige tarieven. Deze diensten worden aangeboden door vooraf gescreende particuliere aanbieders uit uw omgeving. Op onze website vindt u nog veel meer gemaksdiensten.

Meer voordeel met uw lidmaatschap

Met uw lidmaatschap van Zorgboogextra heeft u ook financieel voordeel.
Zo krijgt u kortingen op:

· verzekeringen,

· recreatieve uitstapjes,

· cursussen,

· hulpmiddelen in de Zorgboog thuiszorgwinkel,

· gezondheidsdiensten en -producten

· maaltijden aan huis van Vers aan Taf el

. Ruim €6.00 korting bij sportschool AMES in Deurne energiestraat 1

Meer informatie nodig?

Maakt u geen gebruik van internet, dan kunnen onze ouderenadviseurs uw vragen over dit onderwerp beantwoorden.

Bezoekadres: Paterslaan 42, 5701 NZ, Helmond
Postadres: Postbus 16, 5760 AA, Bakel
Mail: info@zorgboogextra.nl

Voor meer informatie of met vragen kunt u terecht bij Zorgboogextra: 0492-348686 of via mail naar info@zorgboogextra.nl.

Voor meer informatie kunt u klikken op onderstaande link.

www.zorgboogextra.nl