Collectiviteitskorting Centraal Beheer voor leden van KBO-Brabant

De Koepel Gepensioneerden heeft voor de aangesloten ledenverenigingen aantrekkelijke afspraken gemaakt met Centraal Beheer voor collectiviteitskorting op verzekeringen. Hoe groter de ledenvereniging, hoe hoger de korting. KBO-Brabant is de grootste ledenvereniging van de Koepel Gepensioneerden en voor onze leden liggen de kortingen daarom op het hoogste niveau. Deze gelden ook voor uw bestaande verzekeringen bij Centraal Beheer.

De kortingen voor leden van KBO-Brabant bedragen in 2021:

Vervoer

• Auto 10% korting
  • Motor 10% korting
  • Camper 5% korting
  • Caravan 5% korting

Wonen

• Opstal 8% korting
  • Inboedel 8% korting
  • Kostbaarheden buitenshuis 8% korting
  • Aansprakelijkheid 8% korting
  • Ongevallen 8% korting

Diverse

• Rechtsbijstand 5% korting
  • Doorlopende Reisverzekering 5% korting
  • Bootverzekering (pleziervaartuig) 5% korting

Klik hier om naar de speciale pagina geleid te worden bij Centraal Beheer. Daar kunt u scrollen naar beneden en dan moet u de knop werkgever aanklikken. Dan komt u op een pagina die u kunt invullen. Vervolgens is uw collectiviteitskorting aangezet.

Let op! Centraal Beheer spreekt niet van collectiviteitsnummer maar van werkgeversnummer. Dit is het werkgeversnummer voor de collectiviteit: 43572.