Medicura Zorgwinkel

Medicura Zorgwinkel adviseert u graag over welke zorghulpmiddelen, op basis van uw wensen, voor u de beste oplossing zijn. Deze zelfzorgproducten lenen ze gratis uit, kunt u tijdelijk huren of kopen in de thuiszorgwinkels of webshop. Het assortiment bestaat onder andere uit zorgbedden, scootmobielen, sta-op stoelen en rolstoelen, maar ook zelfzorg-, gezondheids- en hygiëneproducten.

U krijgt advies over welke medische hulpmiddelen u helpen om makkelijker, fijner, veiliger en langer zelfstandig thuis te kunnen functioneren.

Ziet u geen mogelijkheid om één van de thuiszorgwinkels te bezoeken? Of wilt u graag een aantal hulpmiddelen thuis testen? Dan kunt u de webshop van Medicura gebruiken, maar Medicura komt ook graag bij u op bezoek voor een advies aan huis. De productadviseur neemt de gewenste hulpmiddelen mee naar u thuis en geeft u uitgebreide uitleg over het gebruik ervan. Zo kunt u de hulpmiddelen in alle rust thuis uitproberen!

Gratis lenen van hulpmiddelen
Bij Medicura Zorgwinkel kunt u gratis medische hulpmiddelen lenen, soms 26 weken, maar soms ook langer, net zolang als de indicatie van toepassing is. Het uitleenassortiment wordt namelijk door uw zorgverzekering vergoed. U bestelt zelf kosteloos de hulpmiddelen die u nodig heeft. Met de gegevens die u aan Medicura doorgeeft, regelen zij de verdere afhandeling en declaratie met uw zorgverzekeraar.

Ledenvoordeel – 10% korting
Als lid van KBO-Brabant krijgt u van Medicura 10% korting op de aanschaf/koop van een artikel. In de thuiszorgwinkels ontvangt u deze korting op vertoon van uw ledenpas. In de webshop kunt u op de afrekenpagina de code ‘kbobrabant10’ invoeren. De korting wordt automatisch berekend. Let op! Deze korting geldt niet in combinatie met andere aanbiedingen.

Locaties
De Medicura Zorgwinkels zitten bij ziekenhuizen in Brabant in: Boxtel, Eindhoven, Geldrop, Helmond, ‘s-Hertogenbosch, Oss en Uden. En verder nog in Roermond en Weert, Nieuwegein en Utrecht.