5 november 2021

Premies VGZ voor 2022 bekend

Leden van onze vereniging krijgen korting op een zorgverzekering van VGZ.

Bent u aanvullend verzekerd voor zorg bij VGZ via dit collectief van KBO-Brabant? Dan krijgt u het lidmaatschap van KBO-Brabant vergoed tot een maximum van 25 euro per verzekerde. Ook in 2022 geldt dit weer!

De tarieven voor 2022 zijn bekend gemaakt. Het eigen risico blijft in 2022 € 385. Wel verandert een aantal voorwaarden en vergoedingen.

Klik hier voor een PDF met de premietabel.

En klik hier voor de wijzigingen.

Op de website van VGZ treft u deze informatie ook aan: klik hier.

Als coöperatie werkt VGZ samen aan een gezonder Nederland en een toekomstbestendige zorg. Zorg die goed, toegankelijk én betaalbaar is en blijft. Bekijk hier de aanpak.

Bovendien biedt VGZ veel extra’s op het gebied van een gezonde leefstijl op het Gezond Leven Platform. Praktische tips, apps en workshops voor de mentale en fysieke gezondheid. Zoals de digitale workshop beter slapen en de Mindfulness coach app. Dit platform is ook toegankelijk voor leden die niet bij VGZ verzekerd zijn.